Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Valg-tid!!!

Go down

Valg-tid!!! Empty Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Søn Okt 09, 2011 1:50 am

I henhold til vores alliance-grundlag er det er ved at være tid til at vælge ny ledelse.

I den forbindelse må I meget gerne skrive jeres tanker i denne tråd - om I vil stille op, eller om I ikke vil genopstille (for dem, der er i ledelsen nu) i løbet af den næste uge så vi kan lave en valg-sticky med de forskellige valgmuligheder.

De poster, der er på valg er lederposten, indenrigsministerposten og diplomatposten. Generalposten holder vi udenfor. Dén tjans går som bekendt på omgang da det kan være sindssygt stressende at være general under en krig. Men ellers er alt i spil:

- Lederposten varetages som bekendt for tiden af Shaman. Den store tovholder, i en hvis forstand vores ansigt udadtil, og også den, der sørger for at skifte rundt på generalposten. Det kan i perioder godt være lidt tidskrævende, men også sjovt og spændende at være leder.

- Diplomatposten sidder Fauer på lige nu. Den, der har kontakt med andre alliancer og i øvrigt sørger for vores kontakter udadtil. Det er lidt varierende hvor travlt man har, men det er vigtigt, at man er hurtig til at dele information med resten af alliancen.

- Og endelig er jeg selv indenrigsminister. Det er mig, der modtager ansøgninger fra spillere, der gerne vil være med og sørger for at viderebringe ansøgningerne til jer andre (ved at poste dem på forum og sende ally-mails ud) og i øvrigt snakke med dem, der gerne vil ind. I perioder kan det godt tage en del tid, dog ikke så meget mere, da vi jo gennemgående er meget kræsne med, hvem vi optager, og der har heller ikke været nogle ansøgninger på det seneste. Indenrigsministeren er også stedfortræder for lederen når hun (eller han!) er væk fra spillet i en periode.

Så skriv her om du vil prøve kræfter med en af de tre poster, så laver jeg en ny valgflæsk-tråd når vi ved, hvem kandidaterne er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Søn Okt 09, 2011 11:24 am

Har Shaman, fauerDK og Ib å stadig lyst til at have posterne Smile?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Man Okt 10, 2011 6:13 am

Jeg er som I måske har bemærket mindre online og mindre engageret for tiden. Det kniber for mig med tiden og det ser ikke ud til at blive bedre i den nærmeste fremtid.

Jeg kan godt blive ved med at være vores leder, men jeg vil gerne opfordre til at I tænker over om det måske ikke vil være bedre med en leder der kan afse mere tid til det fælles projekt og derfor også kan finde på flere ting og sørge for mere hygge Smile. Og også opfordre til at I alle tænker over om det måske ville være noget for jer hver især.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  grabow Man Okt 10, 2011 9:03 am

ja det jo ikke nemt vist ikke du har tid suk Sad du ellers en god leder sys alle poster har super gode leder . men kommer der ikke nye som vil overtag de poster ja så jeg nok nød til at over tag dem alle og lavet mit navn om til El Diktator Twisted Evil og så gør de bare som jeg siger yeehaaa affraid
grabow
grabow

Antal indlæg : 233
Join date : 14/06/11

Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Man Okt 10, 2011 12:41 pm

shaman skrev:Jeg kan godt blive ved med at være vores leder, men jeg vil gerne opfordre til at I tænker over om det måske ikke vil være bedre med en leder der kan afse mere tid til det fælles projekt og derfor også kan finde på flere ting og sørge for mere hygge Smile. Og også opfordre til at I alle tænker over om det måske ville være noget for jer hver især.
Jeg synes ikke på nogen måde, at det skal være dit ansvar alene at sørge for hygge og andre fælles projekter. Det må være noget, som alle skal bidrage med, så det synes jeg ikke, at du skal tage så tungt. Smile Jeg synes, at du gør et godt arbejde - især mht. kontakten til andre alliancer.

Jeg stillede gerne op som indenrigsminister, men gør det ikke alligevel. Jeg er overbevist om, at Ib (eller evt. andre) kan afsætte mere tid til det for tiden, end jeg kan. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Man Okt 10, 2011 5:44 pm

Jeg syntes det er ok at du ikke har tiden,lige nu shaman når bare du snart vender tilbage med dit gode humør,så klare vi det nok ind til da.
Er jo ikke det store der sker omkring snaps,er jo bare at plyndre og nakke dem de giver jo ikke de store problemer Very Happy
Jeg kan godt beholde diplomat posten,hvis ikke andre ønsker den,der er ikke det store arbejde i det,er mest bare at svare høfligt nej til freds traktater fra andre allys og nej til spillere med 5-10.000 point der gerne vil ind i vores ally.
mvh Fauerdk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Man Okt 10, 2011 6:31 pm

Jeg er også selv lidt presset på tiden, men for mig kommer den slags i bølger. Om 1-2 uger har jeg nok god tid igen.

Jeg tager gerne en periode mere som minister, men synes også, at I andre skal overveje at prøve kræfter med leder/diplomat/minister-tjanserne - mest fordi jeg ikke synes, at det skal udvikle sig til et hierarki (for jeg er modstander af hierarkier, af princip), og fordi det er lærerigt og også spændende at se, hvad man kan lave med de forskellige leder-tjanser. Den fornøjelse deler jeg gerne.

Det kræver lidt tid, ja, men sammenlignet med fx. at styre en kamp hvor man sender ind og trækker ud osv. hver runde er det faktisk ikke noget særligt.

Så altså: jeg napper gerne en tur mere på minister-taburetten hvis det er den vej, stemningen peger, men jeg vil også gerne have, at I andre begynder at overveje at stille op til lederposterne. Om ikke nu, så næste gang vi har valg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Man Okt 10, 2011 6:58 pm

Jeg har ikke tænkt mig og stille op men syntes da at nogle andre burde stille op. Smile

Men kan da hjælpe med general posten ind i mellem når jeg alligevel er på.

Arkan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Man Okt 10, 2011 7:41 pm

slet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Ons Okt 12, 2011 10:46 am

Jeg syntes at alle gør det godt så hvis vores ledelse har lyst så syntes jeg de skal foresætte, regner med at krigen med snaps ikke varer så meget længere så bliver det jo nogle mange lange vinter aftner så mon ikke vi finder noget hygge der Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Søn Okt 23, 2011 3:49 pm

Godt nok er valg-perioden formelt forbi, men det var ikke noget overvældende antal kandidater, der kom på banen Smile

Efter at have snakket lidt med Shaman er jeg kommet frem til, at jeg gerne vil stille op som leder, da hun ønsker at blive aflastet på posten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Gæst Søn Okt 23, 2011 4:18 pm

Jeg har ekstremt travlt for tiden og det bliver kun værre året ud. Det har gjort at jeg har haft en form for dårlig samvittigheds forhold til ikariam og det er jo i sagens naturlig ikke særlig hyggeligt overhoved.

Så jeg vil rigtig gerne have at det er en anden end mig der er leder Very Happy - Det er jo også meget sjovt for os som alliance at have lidt udskiftning synes jeg

I forhold til at ib allerede er indenrigsminister betyder hans kandidatur til lederposten også at vi så mangler en der kan have mod på at blive indringsminister. Så hvis det er noget for nogen af jer så skal I endelig melde jer, synes jeg. Det er jo også kun for en 4 mdrs periode så det er jo til at se en ende på det Very Happy


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg-tid!!! Empty Sv: Valg-tid!!!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum