Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest

Go down

Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest Empty Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest

Indlæg  Gæst Man Okt 22, 2012 9:18 pm

Kæmpe tillykke til TOBAK der skal være far!!!

Af naturlige årsager vil han gerne koncentrere sig om andre ting end at være indenrigsminister her. Følgelig er indenrigsminsterposten snart ledig. Så hvis det er noget for dig, så kan du i løbet af den næste uge melde dit kandidatur her i tråden.
Hvis flere melder sig bliver der udskrevet et valg der løber en uge, hvis kun en kandidat opstiller bliver personen udnævnt ved næste mandagschat.



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest Empty Sv: Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest

Indlæg  pixii Tirs Okt 30, 2012 1:05 pm

jeg vil godt tage denne kæp op for nu Smile

personlig er den bedste post for mig efter års erfaring - diplomat posten i en ledelse, hvilket jeg også vil stille op for når der engang bliver valg på posten.

men jeg har tidligere løftede denne post og vil godt give en hånd med igen på denne post.


pixii

Antal indlæg : 146
Join date : 14/06/11

Tilbage til toppen Go down

Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest Empty Sv: Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest

Indlæg  Gæst Tirs Okt 30, 2012 2:55 pm

Rigtig fint med mig What a Face

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest Empty Sv: Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest

Indlæg  Gæst Tirs Okt 30, 2012 9:48 pm

Den er hermed din, Pixi :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest Empty Sv: Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest

Indlæg  pixii Ons Okt 31, 2012 7:19 am

ja men jeg takker mange tak Smile

det var en hård kamp Wink

takker for denne tiltro til et nyt medlem Very Happy

pixii

Antal indlæg : 146
Join date : 14/06/11

Tilbage til toppen Go down

Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest Empty Sv: Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest

Indlæg  Gæst Lør Nov 03, 2012 8:27 pm

Sådan er vi bare. Vi viser de nye medlemmer tillid fra starten :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest Empty Sv: Indenrigsminsterposten er ledig til overtagelse snarest

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum