Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


punkter til Mandagsmødet

3 deltagere

Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Fre Feb 22, 2013 1:43 am

Næste mandagsmøde den 23. marts 2013


Sidst rettet af shaman Lør Mar 09, 2013 5:58 pm, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Lør Mar 23, 2013 5:40 pm

Lige inden krigen var vi ophørt med at have chatmøder. Hvordan synes vi at det skal køre nu? Skal vi bare afholde det når der er nogen der har skrevet et punkt? de gerne vil have diskuteret?Le

Hvad med MJ lund, nu hvor krigen er slut skal vi så benytte lejligheden til at få ham smidt ud?

Hvad skal vi stille op med krigen mod MS?

Skal vi lave en aktion mod LenaZ hvis hun også i næste piratrunde flytter rundt og plyndrer?





Sidst rettet af shaman Søn Mar 24, 2013 5:21 pm, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Søn Mar 24, 2013 11:40 am

har siddet og kigget på vores oplæg på forum, jeg kunne godt tænke mig at der måske kom en mere ensartet linje i det, så tænkte om man kunne have en form for pressechef i vores ally der stod for formidling på forum, syntes at silverfox ville være et godt valg da jeg virkelig sammen med mange andre har nyt han humor på forum og så kunne vi måske få andre til at syntes bedre om os og lade andre om at kaste med mudder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Søn Mar 24, 2013 12:41 pm

Der er også Megatron - har vi besluttet at optage ham eller skal han igennem trædemøllen med en ansøgning når han overtager ArlaX's gamle konto?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Søn Mar 24, 2013 5:20 pm

udskrivning af valg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Man Mar 25, 2013 12:50 pm

@Larpos, jeg føler mig beæret over dit forslag og takker for dine pæne ord Smile

Det er jo ikke unormalt, at seriøse virksomheder har en afdeling, som tager sig af intern og ekstern kommunikation og/eller en afdeling som markedsfører/brander virksomheden og eftersom vi jo også tager Ikariam seriøst (til en vis grænse *smiler*), så syntes jeg dit forslag giver god mening.

Når dette nu er sagt (læs: skrevet) er jeg selv fortaler af, at alle kan komme til orde, blive hørt og få lov til at ytre sine holdninger (på godt og ondt). Jeg holder meget af demokratiet, som vejer tungt i Athene og efter min mening, er en af grundpillerne i en stærk alliance!

Jeg forstår din bevæggrund og dine gode intentioner, som ligger bag dit forslag, men har vi i virkeligheden ikke nok i en Diplomat, Indenrigsminister, General og Leder?

...men kan vi nå frem til en model, som alle kan acceptere og ingen sidder tilbage med en følelse af, at have fået "mundkurv" på, vil jeg gerne støtte op om dit forslag.

Her nogle spørgsmål man kan stille sig selv i kølvandet på dit forslag:
Pkt. 1 - Har vi brug for, endsige ønsker vi et talerør på Ikariams officielle forum?
Pkt. 2 - Vil det ikke fjerne den "levende" debat, som pt. er at finde på Ikariam forum?
Pkt. 3a - Vil Athene fremstå, som en topstyrret alliance, hvor det enkelte medlem bliver undertrykt?
Pkt. 3b - Kan vi finde en model, som alle kan støtte op om og ikke nærmer sig en udgave af den Amerikanske-militær-censur?

What a Face

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Man Mar 25, 2013 4:40 pm

Jo silver kan godt se at det kunne ende med at vi kunne sammenlignes, med en diktatorisk topstyret ally, dette er på ingen måde min intension, det som jeg meget gerne vil være for uden er de ord udvekslinger som nærmer sig mudderkast ( har jeg selv deltaget i ) tænker at vi med et talerør kunne undgå disse og lade det være op til andre, jeg mener på ingen måde nogen skal fratages retten til at ytre sig men at der kom en mere passende dialog fra vores side og hvis en udvalgt ligesom lagde tonen an så kunne vi andre følge trop, jeg går absolut ind for demokrati og det skal på ingen måde til side sættes, håber det her giver lidt bedre mening end mit første indlæg.
larpos

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Man Mar 25, 2013 11:11 pm

@Larpos du har et stort og godt hjerte I love you

Dit forslag er blevet gennemført og jeg vil gøre mit bedste for, at repræsentere Athene på bedste vis i samarbejde med mulle.

Jeg takker for den tillid, som du tillægger mig og jeg sætter stor pris på Athenes tro på mine evner til, at kunne få os til at fremstå, som Rødhætte når vi i virkeligheden er den "stygge ulv" i fåreklæder sunny

lol!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  grabow Tirs Mar 26, 2013 4:10 pm

ja ja ja ved det godt men selv en supermand som mig kan altså fald i søvn king så slap i bare af sikker på at shaman og silverfox snakket nok til i ikke opdaget jeg var væk jocolor
grabow
grabow

Antal indlæg : 233
Join date : 14/06/11

Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Ons Mar 27, 2013 12:48 am

hahah
ja grabow, vi talte alle andre i søvn det er sikkert og vist . men vi manglede dig helt bestemt og det var ikke det samme uden den sorte kælder Smile

Næste mandagsmøde er: 8 april.

Punkter til mødet kan skrives nedenfor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Dusen Ons Mar 27, 2013 12:55 am

evt. faste regler, eller om vi selv kan skelne ret fra uret og ikke behøver dem skrevet ned Smile
Dusen
Dusen

Antal indlæg : 581
Join date : 18/12/12

Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Fre Mar 29, 2013 11:08 pm

Jeg er ked af at det nok snart bliver min tur til at stoppe her på ika. Har opdaget hvad det der pirateri går ud på og hvor meget der er at vinde ved at spille det. Syntes det ødelægger ika. Jeg gider ikke spille 2 spil i et spil. Hvis man ikke deltager i pirateri så sakker man ret hurtigt bagud :-(
Giver det nok en måned til og så tror jeg desværre det er slut for mig her :-(

Mulle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  delle Lør Mar 30, 2013 3:45 pm

Det derfor du er stukket af igen:)

Synes også det pirateri er en plat omgang når ingen mister de millioner af ressourcer man vinder. Gør ikke ligefrem spillet mere spændene at det ikke kan betale sig at plyndre hinanden.
delle
delle
Admin

Antal indlæg : 191
Join date : 09/06/11
Age : 44

https://nevermind.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Man Apr 01, 2013 12:53 pm

Jeg giver jer helt ret, men man kan håbe at GF nedjusterer præmiesummen, for det har de allerede gjort en gang tidligere. Jeg synes det er drastisk at stoppe når det er nyt og måske stadig kan nå at forandre sig eller blive justeret af os der spiller.
Men lad os lige tale om det på næste mandag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  delle Man Apr 01, 2013 10:10 pm

Jeg har skrevet ti MJLund via facebook og spurgt om han havde til hensigt at vende tilbage men intet svar fået.
delle
delle
Admin

Antal indlæg : 191
Join date : 09/06/11
Age : 44

https://nevermind.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Gæst Tirs Apr 02, 2013 7:52 pm

MJ lund er nu smidt ud også af forum

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

punkter til Mandagsmødet  Empty Sv: punkter til Mandagsmødet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum