Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

3 deltagere

Go down

Jeg har mulighed for at deltage i allychatten hvis den afholdes på

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap6%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap6%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap12%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap12%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap0%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap0%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap0%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap47%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 47% 
[ 8 ]
Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap12%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_lcap5%Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 17
 
 
Poll closed

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Man Maj 20, 2013 9:31 pm

Da Henr1k er forhindret i at deltage i allychatten, så længe vi afholder den om mandagen, blev vi på dagens allychat enige om at lave en afstemning for hvornår (hvilken ugedag) allychatten skal afholdes.
Hvis man har ugedage hvor man ved man altid vil være forhindret i at møde, må man meget gerne skrive det i tråden nedenfor.
Det er muligt at stemme på flere ugedage, således at vi via stemmerne vil kunne få indblik i hvornår flest vil have mulighed for at deltage.

Hvis der er en dag man meget hellere vil mødes på en de andre kan man naturligvis også godt bare stemme på den dag, eller skrive det som en kommentar.

Det er muligt at stemme frem til næste mandag og man må gerne forandre sin stemme undervejs samt stemme på flere muligheder


Sidst rettet af shaman Søn Maj 26, 2013 2:50 pm, rettet i alt 3 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Dusen Man Maj 20, 2013 9:37 pm

Nu må jeg flovt erkende at jeg glemte chatten idag, men normalvis kan jeg alle ugens dage, så ved ikke om jeg skal stemme "andet" så?
Dusen
Dusen

Antal indlæg : 581
Join date : 18/12/12

Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Tirs Maj 21, 2013 1:30 pm

Jeg er ikke sikker på hvad andet er.....måske kampdag!?!?! Twisted Evil

Men da jeg faktisk kan alle dage, stemmer jeg på andet = alle (dage) cheers

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Tirs Maj 21, 2013 1:55 pm

I kan sætte kryds i dem allesammen hvis I kan alle dage, eller undlad eksempelvis den dag hvor i ofte er i byen er til middag eller den slags.
Andet er hvis man nu mener at vi skal skiftes, eksempelvis og derfor mener at det skal være mandag hver anden gang og søndag hver anden eller hvad ved jeg. Andet er i den forstand noget der ud over det der står.

Men for at det ikke skal blive for forvirrende har jeg lavet endnu en mulighed der hedder, det er ligemeget for mig, jeg kan alle dage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Ons Maj 22, 2013 6:38 am

jeg har stemt andet da jeg ikke har en dag som bare er fri
larpos

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Ons Maj 22, 2013 1:45 pm

Men er der nogen dage som du ved du ikke kan? For så må du gerne sige det, så kan vi prøve at undgå den dag i det mindste, lidt som mandag hvor henrik ved at han næsten aldrig vil kunne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  kiajim Ons Maj 22, 2013 7:52 pm

Jeg har stemt alle dage.

For jeg kan som regel lige godt alle dage, og kommer der noget i vejen er det ikke til at sige hvilken dag det er.

kiajim

Antal indlæg : 359
Join date : 15/06/11

Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Tors Maj 23, 2013 11:55 am

har også stemt alle dage.
er lidt ligeglad, når det kommer til hvilken dag det er Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Andet

Indlæg  Gæst Søn Maj 26, 2013 11:13 pm

Har stemt andet da jeg normalt arbejder
fra 18 -06 :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Man Maj 27, 2013 4:39 pm

Et sted stemmer jeg også blank eller alle dage. I skal ikke flytte chatten pga mig. Det er bare sådan at jeg med garanti ikke kan deltage mandage og onsdage. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Man Maj 27, 2013 6:30 pm

Jeg har stemt Torsdag, jeg har fri Fredag så kan jeg bedre blive på lidt længere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Man Maj 27, 2013 7:13 pm

Den der har stemt onsdag, hvad vil den person sige til torsdag i stedet for. For henr1k kan ikke onsdag og Mosen vil foretrække torsdag.
Eller er det fordi du kun kan onsdag?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  DKJohnDoe Man Maj 27, 2013 11:10 pm

Plan for min Uge

Mandag - Først hjemme efter 23
Tirsdag - Allerede hjem ved 20 tiden - så en god dag for mig Smile
Onsdag - Først hjemme efter 23
Torsdag - Først hjemme efter 23
Fredag - Family Day

Weekend efter 20 er normalt ok, hvis jeg ikke er ude at rejse Smile

Doe


Sidst rettet af DKJohnDoe Tirs Maj 28, 2013 9:33 pm, rettet 1 gang

DKJohnDoe

Antal indlæg : 5
Join date : 12/04/13
Age : 57
Geografisk sted : Gislinge

Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Tirs Maj 28, 2013 12:44 am

Hehehehe - man skal passe på hvad man beder om. Nu har virkelig mange stemt... Men det er jeg så bare blevet mindre klog af.

Af de to dage som flest (det vil sige 2) har stemt på, er der en af dagene hvor én ikke kan. For stadig at tilfredsstille flest, tager jeg lige en omgang mere og spørger de 5 ud af seks der har stemt på én dag (mosen behøver ikke for han har begrundet sit valg) om der er nogen af dagene hvor de ved at de ikke kan fordi de eksempelvis altid træner, drageflyver, går i biffen eller hvad ved jeg.

mandag (1): henr1k kan ikke
tirsdag (1)
onsdag (2): henr1k kan ikke
torsdag (2)


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Tirs Maj 28, 2013 7:42 pm

Nu skrev du godt nok Shaman, at jeg ikke behøvede at skrive men det gør jeg alligevel, jeg kan godt Onsdag men vækkeuret ringer kl 4 Torsdag morgen, så derfor bliver jeg ikke længe på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Fre Maj 31, 2013 9:58 am

Så blev det til torsdag hvor vi mødes kl 19.30 på chatten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Gæst Fre Maj 31, 2013 3:30 pm

Og for en god ordens skyld får i hér datoen for hvornår det første møde finder sted!

Torsdag d. 6 juni kl. 19:30

Vel mødt cheers


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten? Empty Sv: Hvilken ugedag skal vi afholde allychatten?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum