Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Posten som indenrigsminister er ledig

Go down

Posten som indenrigsminister er ledig Empty Posten som indenrigsminister er ledig

Indlæg  Gæst Man Jul 01, 2013 1:23 pm

Silverfox har desværre ikke tid til at fungere som indenrigsminister da han har alt for travlt med andre ting i sit virkelige liv.

Hvis nogen kunne tænke sig at prøve kræfter med det må de endelig sige til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Posten som indenrigsminister er ledig Empty Vi søger en ny indenrigsminister i Athene

Indlæg  Gæst Tors Sep 26, 2013 9:32 pm

Som det fremgår, af denne tråd søger vi en ny indenrigsminister og alle har selvfølgelig mulighed for, at stille op til denne post  cheers 

Her lidt om indenrigsministerens opgaver:

  • Behandle ansøgninger om optagelse i Athene (dialog mellem Athene og ansøger).


  • Hjælpe nye medlemmer med, at falde til og finde sig til rette i Athene (når shaman i sin iver ikke ordner det).  Very Happy 


  • Indkalde til allychat sammen med lederen.


  • Stå for den interne allianceside (ændringer derpå osv - sker sjældent).


  • ...og i tilfælde af krig, skal du holde øje med om folk ligger inde med for mange ressourcer.


Alle som ønsker, at prøve kræfter med denne post, skal bare skrive sig på herunder**


Venlig hilsen Silverfox


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Posten som indenrigsminister er ledig Empty Sv: Posten som indenrigsminister er ledig

Indlæg  Gæst Tors Sep 26, 2013 9:59 pm

Som sagt så tager jeg den gerne midlertidigt, ind til Silver igen har tid. men jeg ville foretrække at end er har været længere i allyen, og har bedre tid end mig til det, vil gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Posten som indenrigsminister er ledig Empty Sv: Posten som indenrigsminister er ledig

Indlæg  Cleopatra Fre Sep 27, 2013 11:17 am

Selvom I må lede længe efter en der er mere grøn end jeg er, så vover jeg springet og melder mig gerne som kandidat til opgaven. Hvo intet vover intet vinder Smile

Hilsen Cleopatra

Cleopatra

Antal indlæg : 95
Join date : 08/08/13

Tilbage til toppen Go down

Posten som indenrigsminister er ledig Empty Sv: Posten som indenrigsminister er ledig

Indlæg  Gæst Fre Sep 27, 2013 2:07 pm

Smile Jeg synes at det er rigtig dejligt at der er flere der har lyst og tid til at stille op til posten som indenrigsminister.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Posten som indenrigsminister er ledig Empty Sv: Posten som indenrigsminister er ledig

Indlæg  Gæst Lør Sep 28, 2013 10:54 pm

Jeg er også pænt tilfreds og takker Megatron og Cleopatra for, at stille op til den eftertragtede post Wink 


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Posten som indenrigsminister er ledig Empty Sv: Posten som indenrigsminister er ledig

Indlæg  Gæst Man Sep 30, 2013 5:55 pm

Måske det ville være en god idé med en afstemning eller en dato for opstilling?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Posten som indenrigsminister er ledig Empty Sv: Posten som indenrigsminister er ledig

Indlæg  Gæst Tirs Okt 01, 2013 7:01 pm

Til alle jer, som godt kunne tænke sig, at stille op til valget om indenrigsminister posten eller overvejer det, så har i nu til søndag d.06-10-2013, hvorefter der vil blive udskrevet en afstemning blandt kandidaterne!


Hilsen jeres Indenrigsminister Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Posten som indenrigsminister er ledig Empty Sv: Posten som indenrigsminister er ledig

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum