Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


valg igen

Go down

valg igen  Empty valg igen

Indlæg  Gæst Tirs Mar 26, 2013 12:18 am

vi besluttede til aftens møde at vi ville lade valg til poster skifte, så vi ikke vælger et helt nyt hold ad gangen.
Vi besluttede dog ikke hvilken post der skulle først til valg. Jeg tænker derfor at vi måske kan gøre det sådan at hvis der er nogen der er trætte af deres post, eller ønsker at prøve kræfter med en post, så kan I skrive det her. Hvis ingen skriver noget, så tænker jeg at vi bare kan udskrive valg til lederposten først.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

valg igen  Empty Valg til lederposten

Indlæg  Gæst Tirs Mar 26, 2013 8:45 pm

Jeg har ikke hørt noget om, at andre gerne vil være fri for eller er interesseret i at påtage sig en post (Vi har naturligvis også allerede på en måde fået to nye på poster idet Dalton gerne vil forsøge sig lidt som general og Silver har sagt ja til at blive meddiplomat). Derfor tænker jeg, at vi kan starte med at udskrive valg til lederposten. Jeg kan godt blive som leder, hvis ingen andre ønsker at prøve kræfter med den størrelse, men i bedste gamle VS/ liste Ø ånd tror jeg på at magt korrumperer Wink og at det derfor er godt at skifte leder en gang imellem - så lederen ikke bliver for autonom og selvfed i sit lederskab. Jeg står naturligvis til rådighed hvis der er nogen der gerne vil vide mere om hvad jeg synes det indebær... Eller hvis nogen gerne vil være leder, men godt kunne tænke sig lidt sparring.

I har til påskens afslutning til at tænke over om det mon er noget for jer. Kandidater kan således stille op til og med den 2. april, og så kan vi derefter lave et valg hvis flere stiller op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

valg igen  Empty Sv: valg igen

Indlæg  Gæst Man Apr 01, 2013 11:37 pm

@shaman du gør det så godt, at vi nok må bede dig om, at tage en periode mere, så vi også kan teste om det virkelig IKKE er muligt, at korrumpere dig Twisted Evil

ps. hvor meget vin skal jeg sende til dig, hvis jeg har ønsker om, at stige i diplomat grader? Laughing

(sssssssh mulle, jeg er i gang med at teste shaman) What a Face

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

valg igen  Empty Sv: valg igen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum