Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Valg til indenrigsminsterposten

2 deltagere

Go down

Valg til indenrigsminsterposten Empty Valg til indenrigsminsterposten

Indlæg  Gæst Tirs Maj 14, 2013 11:25 pm

Så er det igen ved at være tid til udskrivningen af valg. Denne gang til posten som indenrigsminister.
For at vi kan have et valg kræver det dog at der er nogen der har lyst til at opstille.
I har den kommende uge - frem til onsdag den 22 til at finde ud af om det ville være noget for jer at blive indenrigsminister for en periode på et halvt år.
Hvis der er flere kandidater der opstiller vil der dernæst udskrives valg fra den 22 og frem til den 30 og så vil posten være til besættelse fra den 1. juni 2013 og frem til den 1 december 2013.

I forhold til indenrigsministerens funktioner har vi skrevet mere her: https://nevermind.danskforum.net/t454-vores-regler-for-valg-og-poster


Jeg kunne personligt rigtig godt tænke mig at indenrigsministeren ville have tid til at komme på vores fælles allychat en gang i mellem og meget gerne så meget at han kan overtage at skrive beslutningsreferater og punkter forud for mødet halvdelen af gangene, hvis det er muligt. Jeg synes nemlig at det er lidt ærgerligt at det ligenu er mig alene der står for det.
Vi har desuden talt om på sidste allychat at det er vigtigt at ansøgere og vi selv holdes orienteret løbende i forhold til tidshorizonter når det kommer til ansøgninger, så vi alle ved hvad vi kan regne med og vi ikke føler at tingene går i stå (måske endda uden grund).

Er det noget for dig så meld endelig dit kandidatur nedenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg til indenrigsminsterposten Empty Sv: Valg til indenrigsminsterposten

Indlæg  Gæst Lør Maj 18, 2013 7:59 pm

Hvis pixii har brug for en pause eller gerne vil prøve kræfter med andre poster, vil jeg gerne indstille mig selv til posten, som indenrigsminister sunny

Jeg har ingen planer om, at starte en større valgkampagne da det, som det første koster mange penge og tid, og for det andet er min opstilling til posten et tilbud til pixii hvis han ønsker, at holde en pause.

Er jeg så heldig, at blive valgt, som ny indenrigsminister i Athene vil jeg naturligvis tage mit ansvar seriøst (hvis i skulle være i tvivl!!) Wink
og jeg vil til enhver tid gøre alt for, at efterleve de retningslinjer og opgaver, som er pålagt Athenes indenrigminister.

Så fik jeg vist alligevel sneget lidt valgkampagne ind i tråden, hehe Cool


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg til indenrigsminsterposten Empty Sv: Valg til indenrigsminsterposten

Indlæg  delle Man Maj 20, 2013 12:11 pm

Go silver
Hvis man gerne vil prøve kræfter med en af posterne er det jo bare at stille op uanset om folk vil fortsætte eller ej.
delle
delle
Admin

Antal indlæg : 191
Join date : 09/06/11
Age : 44

https://nevermind.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Valg til indenrigsminsterposten Empty Sv: Valg til indenrigsminsterposten

Indlæg  pixii Tirs Maj 21, 2013 7:01 am

hej silver

jeg synes du skulle tage posten.

i øjeblikket så som i nok har bemærket så er der en hel del i rl som fylder en helvedes masse.

troede personligt at efter jeg have fået solgt lejligheden og flyttede ville tingene falder til ro. men det lader til at tingene stadig ønsker at jeg skal være på det meste af dagen så jeg peger på silver personligt.

pixii

Antal indlæg : 146
Join date : 14/06/11

Tilbage til toppen Go down

Valg til indenrigsminsterposten Empty Sv: Valg til indenrigsminsterposten

Indlæg  Gæst Tirs Maj 21, 2013 1:25 pm

@pixii, jeg takker mange gange for din støtte Wink

ps. Ja, jeg tænkte nok, at du pt. var meget ophængt IRL....vi har savnet dine friske kommentarer og skarpe indspark Sad

...men nogle gange er man nødt til, at finde tid til RL Laughing


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg til indenrigsminsterposten Empty Sv: Valg til indenrigsminsterposten

Indlæg  Gæst Tors Maj 23, 2013 12:39 am

Så er det slut, og Silver er ny indenringsminster, for det næste halve år. Tillykke til ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Valg til indenrigsminsterposten Empty Sv: Valg til indenrigsminsterposten

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum