Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Ny leder af Athene

Go down

Ny leder af Athene Empty Ny leder af Athene

Indlæg  Gæst Lør Okt 19, 2013 5:08 pm

Hej Alle, nu har jeg hen over sommeren prøvet at være leder af denne super alliance og det har været en fornøjelse.
Jeg må dog se i øjnene, at jeg hverken har evnerne eller tiden til at styre alliancen, det kræver en del mere end det jeg kan levere pt.
Håber på der er en eller flere, der har lyst til at prøve kræfter med opgaven, det behøver jo ikke være en lang periode man skal sidde, vi kan skiftes til det.
Dem der kan og vil prøve at lede denne super alliance må gerne melde sig på banen.

Mosen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny leder af Athene Empty Sv: Ny leder af Athene

Indlæg  Gæst Søn Okt 20, 2013 11:24 pm

Eftersom jeg selv lige er kommet af med posten, som indenrigsminister og min situation IRL ikke har ændret sig betydeligt, vil jeg ikke ligge billet ind på denne flotte titel lige nu, men hvem ved måske engang ud i fremtiden Smile

Det kan du (Mosen) selvfølgelig ikke bruge til noget lige nu, hvorfor jeg kun kan opfordre andre til, at melde sig på banen for senere, at kunne bryste sig med, at man var Athenes leder king 

Men først og fremmest skal man gøre det fordi man har lyst og synes det er en spændende udfordring!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum