Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Punkter til allychat d. 28 november

2 deltagere

Go down

Punkter til allychat d. 28 november Empty Punkter til allychat d. 28 november

Indlæg  Gæst Ons Nov 27, 2013 9:17 pm

1. Har vi afstraffet Michael rocks nok i forhold til ordinære angreb
2. Hvordan forholder vi os i det hele taget til at andre stjæler vores piratpoints? Er det et personligt anliggende eller er det et alliance anliggende og der situationer vi mener er det ene og andre vi mener er det andet og hvornår skiller det? Og er måden vi spiller på fair (og ja jeg ved godt at vi har haft denne diskussion før men den løb lidt ud i sandet synes jeg)
3. Der skal findes en anden diplomat  i det mindste for en måned og måske mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Punkter til allychat d. 28 november Empty Sv: Punkter til allychat d. 28 november

Indlæg  pixii Tors Nov 28, 2013 7:04 am

da jeg desværre ikke er i stand til at komme i aften selv om jeg har prøvet og få flyttet dvs. aftaler Sad

men lad mig lige få givet min mening til kende.

1) nej det synes jeg ikke Smile - han er et fjols men det er cleo som har min stemme, så alt efter hvor hun peger så går den med hende Smile

2) tja men udgangspunkt i ninus så synes jeg det ikke er forkert og på nogen måde hvad mose har gjort, men da jeg personligt ikke ser pirat point som andet end en del af spillet så hælder jeg altså til at vi køre som vi har gjort indtil nu - hvis der er nogle som vil være master pirat så er det fint Smile

3) hvis alt andet fejler så kan jeg godt tage posten som diplomat for en måned eller måske mere Smile

pixii

Antal indlæg : 146
Join date : 14/06/11

Tilbage til toppen Go down

Punkter til allychat d. 28 november Empty Sv: Punkter til allychat d. 28 november

Indlæg  Cleopatra Tors Nov 28, 2013 8:04 am

Der er også et punkt fire, synes jeg

4) Hvordan skal vi kommunikere med Roadrunner?

Personligt synes jeg, at han skal have at vide at det ikke er i orden at spamme samtlige medlemmer i alliancen, men at han må nøjes med at tale med vores diplomat. Men det er måske det der ligger i punktet om ny diplomat?

Cleopatra

Antal indlæg : 95
Join date : 08/08/13

Tilbage til toppen Go down

Punkter til allychat d. 28 november Empty Sv: Punkter til allychat d. 28 november

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum