Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Poster til allychat 14. oktober 2014

Go down

Poster til allychat 14. oktober 2014 Empty Poster til allychat 14. oktober 2014

Indlæg  Cleopatra Man Okt 13, 2014 11:11 am

Vi har 6 punkter på dagsordenen, og hvad jeg kan se, er vi delt i to grupper med meget forskellige holdninger. Jeg vil derfor opfordre alle at komme til vores chat i dag kl. 19.30, så vi kan blive enige om den bedst mulige løsning.

Jeg har prøvet at kigge på den dialog der har været, og lagt de forskellige holdninger ind under de enkelte punkter. Hvis du mener at jeg har misforstået noget, eller at der mangler en vinkel på problemet, ville jeg være taknemlig hvis du fortalte mig det, så jeg kan tilføje det, og vi kan diskutere det i morgen.

Kom glad!

Hilsen Cleopatra
----


1) McFlyy - shaman

McFlyy har skrevet til shaman, at han er interesseret i en fredsaftale. Her er et udsnit af de kommentarer der har været om en evt. aftale

----
McFlyy Besked Polis [72:37] 12.10.2014 15:31:38
Som sagt, jeg mener jeg har understreget min pointe omkring pirateriet og kan kun håbe og tro i har lært af det Smile

Jeg har yderligere intet ønske om at skulle gå specifikt efter et tag og slet ikke jer..

Så jeg kan snildt tilbyde den form for fred Smile

Men så skal i også holde jer fra mine byer i den "anden" del af spillet Wink
----

- Jeg syntes vi skal splitte BD ad, hele alliancen skal straffes.

- Lad os sige, vi holder mcflyy besat, hvad får vi ud af det? Han vil falde på en lav GS (igen), og vi vil holde ham besat. Tro mig folkens han vil gøre det samme nummer igen og igen, og efter det så igen. Vi vil blive trætte af det. på denne måde har vi indgået en ''aftale'' med mcflyy hvor vi ikke skal bekymre os om netop det problem.

- Jeg tænker også at aftalen der kom i stand var til de flestes fordel. Hvis vi skulle lukke ham nede ville han bare lurepasse lidt, måske i en runde eller næsten to mens vi kastede 3-4 gange så meget guld efter ham uden egentligt udbytte, fordi han bare ville fyre sin flåde. Og så vupti - så ville der pludselig være en masse flåde igen og han ville kunne snuppe os fra en ende. Vi ville kunne vinde hvis han gad at slås, men det gider han jo ikke, kun når han kan overraske os. desuden bruger han ambrosia og han ville bare veksle sine ressourcer og smide det i minen som sidste gang. At han har lovet ikke at angribe os med sin raid er derfor for os en kæmpe fordel. han skal sejle langt fra sine hovedbyer for at nå os, og det vil ikke kunne svare sig for ham at tage mere end en eller to af os, hvis han overhoved gider det. I forhold til at han ikke ville garantere noget overhoved til at han har lovet ikke at angribe os via raid, så synes jeg at vi er kommet langt og at det er ok. Men hvis folk er helt imod det, så kan vi jo lave det om og skrive til ham at dem der ikke var online da vi besluttede det var imod det og at aftalen alligevel ikke gælder.

- MC har været blokeret længe og der har været brugt en masse guld, desværre lykkedes det ham at slippe uden om, og det kostede guld og en masse piratpoint for -A- :-( En fredsaftale med ham kunne sikre at vi beholdt vores point og sparede guld. Men på en eller anden måde synes jeg så at det er os, der trækker det korte strå


2) Piratspillet fremover - shaman

Vi bliver nødt til at tale om denne omgang har fået nogle konsekvenser for hvordan vi skal spille piratspillet fremover. Kiajim vil gerne fortsætte som storpirat, men først når han er tilbage fra en velfortjent ferie på fredag.

3) SMALL - TOBAK

Skal vi gå i krig mod SMALL? Skal vi piratplyndringe SMALL? Skal vi bare lade dem være indtil serversammenlægningen?

----

- På den ene side vil jeg gerne kæmpe mod dem. På den anden side ved jeg ikke om vi er klar på det. Det værste vil være at bekrige dem og kun en håndfuld af os deltager.
Det vil ikke være optimalt. Skal vi bekrige dem skal vi have næsten alle med på det. Og villige til at deltage aktivt. Hvilket jeg har det svært med at forestille os på nuværende tidspunkt. Gør vi det at piratplyndre SMALL så skal vi forvente en masse dialog med Roadrunner + at vi er villige og klar til at kæmpe mod dem militært også.

- Small er en helt anden snak. Det er ingen hemmelighed at de på ingen måde er min kop te (sagt på en pæn og diplomatisk måde), at de yderligere har optaget Sir Toby, synes jeg kun gør mit røde hår næsten selvlysende rødt (donererer gerne et par totter til dem der mangler baglygter her i den mørke tid). De skal mærke konsekvensen af deres handlinger både på piratdelen og også militært. Det er ikke alle medlemmer i Small, der kan spille taktisk, og dem der ikke kan får ikke meget hjælp af deres ledelse, så måske er Small ikke så store og stærke som Roadrunner gerne vil have det til at se ud.


4) Aftale med Sir Toby - TOBAK

Vi havde en fredsaftale med Sir Toby, men efter at han blev medlem af SMALL har tingene ændret sig. Skal vi opretholde fredsaftalen med ham?


5) Seneste nyt om serversammenlægningen - TOBAK


6) Evt.

Cleopatra

Antal indlæg : 95
Join date : 08/08/13

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum