Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Punkter til mødet 23. januar 2014

Go down

Punkter til mødet 23. januar 2014 Empty Punkter til mødet 23. januar 2014

Indlæg  Cleopatra Søn Jan 19, 2014 8:41 am

Allychat torsdag den 23. januar kl. 19.30

Kære alle

Det er et stykke tid siden vi mødtes på chatten, så jeg indkalder lige til et møde.

Vi har foreløbigt fire punkter på dagsorden:

1) Lederposten - TOBAK

TOBAK er som bekendt væk i fire måneder, og vi har brug for at nogen påtager sig opgaven fra en 3. februar til engang i midten af maj. Der er foreløbigt en der har meldt sig. Hvis der er flere der har nogle lederdrømme de gerne vil leve ud, er det nu I skal råbe op.

2) Krigen mellem SMALL og KGB - shaman

Shaman fik en besked fra Tiny, om at de måske for brug for hjælp i deres krig mod SMALL. Skal vi hjælpe dem?

----
Hej shaman

Du får lige hele historien.
Vi har 2 medlemmer, som har kedet sig meget længe og enten fik de lidt krig eller også ville de slette deres konti. Den ene ville absolut angribe på en fra SMALL og da vi jo godt kunne se, at der mangler liv på serveren, gav vi lov, på den betingelse, at det var for egen regning.

Vi er naturligvis blevet kontaktet af Roadrunner og efter samme forklaring, har han skrevet, at de kun vil straffe vores 2 medlemmer, dog ikke som rent hævntogt, men bare på passende vis og ikke skabe en større konflikt...

Nu er de så begyndt at opsige kultur med os og opruster ganske kraftigt, så mon ikke deres plan er, at de nu vil rende over KGB (hvilket ikke kan være så svært, da vi kun kan tælle ca. 10 aktive medlemmer - resten er på med 5-7 dages mellemrum og egenlig ret trætte af spillet - eller også er de inaktive...).

Det er meget tænkeligt, at vi får brug for mere end bare moralsk støtte ?

// Tiny
----

3) En lille vinterkrig måske? - shaman

4) Evt. - Alle


Kom glad!

Hilsen Cleopatra

Cleopatra

Antal indlæg : 95
Join date : 08/08/13

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum