Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Punkter til mødet den 3. marts 2014

Go down

Punkter til mødet den 3. marts 2014 Empty Punkter til mødet den 3. marts 2014

Indlæg  Cleopatra Søn Mar 02, 2014 7:22 am

Vi har foreløbigt fem punkter på dagsorden:

1) SMS kun i et begrænset tidsrum - shaman

Er der brug for at vi tilføjer tidspunkter ud for vores mobilnummer i kontaktlisten?

2) como-dk's henvendelse - shaman

Como-dk har skrevet følgende beskeder til Silverfox, vi skal derfor finde ud af hvad det er vi vil.
----
como-dk fra alliancen FerieBørn sender følgen besked:

Hej.

Er det ikke lidt udiplomatisk at angribe vores andre byer, når vi nu holder øvelse i området omkring 51:49

Hilsen
----
Den 27.02.2014 20:58 como-dk skrev:
Hej.

Det ville være rart med lidt luft Smile
Så du må da godt bringe emnet op internt.

Men jeg kan også godt se det fra jeres side, det kan godt blive lidt kedeligt bare at putte tropper ind i det samme slag. der er jo lidt mere spænding i at se hvad der gemmer sig i de andre byer.

Og der er ikke nogen af dem der er tilbage i vores ally, som giver op (de er smuttet)
så vi er en forening af krigere, som som syntes krigsdelen er sjov.

Der er en holdning her i alliancen.
At det kan godt være vi bliver slagtet af jer, men så har det til gængæld været sjovt.
----

3) Kriger og CarstenHenny66 - CarstenHenny66

CarstenHenny66 angreb King inden han blev medlem af Athene - efter han var ude af BD men inden hans ansøgning blev godkendt. Det har så resulteret i at Kriger har meldt krig mod CH66. Shaman har oplyst ham om at man ikke kan melde krig fra person til person, men hun tror at han alligevel opruster og vil slås.

4) pixii vs. den krigeriske alliance - pixii

Pixii er i krig mod en alliance, og giver en status.

5) Evt. - Alle


Kom glad!

Hilsen Cleopatra

Cleopatra

Antal indlæg : 95
Join date : 08/08/13

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum